Thursday, September 8, 2016

Macam mana nak bina Surau?

Beberapa hari ini saya sibuk mencari idea macam mana hendak bina surau di tengah-tengah kawasan orang bukan Islam. Saya perlukan sokongan yang kuat untuk melaksanakan misi murni ini. Jika saya seorang sahaja yang berdiri, mencari jalan penyelesaian tentang masalah yang sedang berlaku di tempat kerja saya, saya khuatir saya sendiri yang menyerah kalah. Saya sudah jumpa sebuah kedai tingkat 2, berdekatan dengan tempat kerja saya, hendak disewakan. Ia kelihatan seperti satu peluang cantik dan amat rugi jika dilepaskan. Kedai tersebut adalah seperti di gambar bawah.

Daripada atas jadi seperti dibawah.



Ada baiknya jika ada sesiapa yang sudi membantu saya, sila berikan saya nasihat dan jalan kerja yang harus saya lakukan, supaya saya dapat melaksanakan misi ini dengan berjaya.


No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...