Monday, August 8, 2016

Aku perlukan Pembakar Semangat


Satu-persatu orang didalam office aku sudah berhenti kerja. Sebab? Macam-macam. Sudah tentu bukan kerana aku. Ada yang kerja tak sampai 3 bulan, ada juga 3 minggu dan paling lawak 3 hari je. Aku? Alhamdulillah....so far so good. Cuma perasaan bekerja dah tak macam dulu. Boring sedang bermaharajalela. Semua projek dah siap.....Pejam celik, pejam celik, rupa-rupanya dah 3 tahun aku bekerja di sini. Kira not bad lah. Target aku bekerja disini, 5 tahun. Jadi kena tunggu lagi 2 tahun untuk genap 5 tahun bekerja. Wow! Lama lagi!

Hebat . Bebas . Syukur

Sejak dia tinggalkan aku Aku menangis tak berhenti Makan minum pun tak menentu Berat badan cecah tiga puluh lima kilogram Kawan aku Ni...