Friday, March 27, 2015

10 Perkara Yang Menyedihkan Aku jika


  1. Aku menasihati orang supaya berbuat baik tetapi aku sendiri yang tidak berbuat baik. Cakap tak serupa Bikin.
  2. Aku buat perjanjian, tetapi aku sendiri gagal melaksanakannya.
  3. Aku bersedekah sambil 'selfie', kemudian sebarkan ke media sosial.
  4. Aku jadi Petrol (penyebab orang lain bergaduh). Bagaikan api disimbah petrol. Faham?
  5. Aku ada ilmu, tetapi aku kedekut ilmu.
  6. Aku mencapai kejayaan hari ini, 10 tahun akan datang, aku masih membanggakannya lagi.
  7. Aku makan sampai habis, tapi aku cakap, "Tak sedap la lauk ni..."
  8. Aku masih ada ibubapa, tapi aku buat-buat macam tak ada.
  9. Aku ada harta, tapi aku kedekut harta.
  10. Aku buat tak tau, kalau ada kucing datang minta makan.

No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...