Sunday, January 12, 2020

I'm Ready!

Assalammualaikum....

Saya Kin Aziz. Saya telah mencipta banyak lagu. Malang sekali, saya tidak mahir memainkan sebarang alat muzik. Dan tiada seorang pun ahli keluarga dan kawan-kawan yang mahir dengan apa-apa instrumen. Kebanyakan lagu-lagu saya beritma keagamaan, cendorong kepada irama Nasyid dan sedikit modern. Dan jangan terkejut, bagaimana saya mendapat ilham lagu-lagu ini. Adalah melalui bacaan Al-Quran dan Zikir yang saya amalkan setiap hari. Saya ingin lagu-lagu saya dinyanyikan oleh sebuah kumpulan nasyid. Jika ada yang berminat untuk mendapatkan khidmat saya. Sila tinggalkan email di bahagian komen di bawah, supaya saya boleh hubungi balik.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Bebaskan Aku (in progress)

Ku ingin terbang..... Bebas.... Ke langit.... Yang luas... Bagaikan burung... Terkurung.... Di sangkar..... Termenung.... Mengharapkan simpa...