Sunday, January 12, 2020

Cerita Cinta Monyet ku

Aku dan dia...
Sudah berkawan dari mula darjah 1
Berjanji belajar mengejar bersama
Cita-cita ke universiti

Berlalu sudah
Zaman remaja, masing-masing gila-gila
Dia suka berlatih berkawad
Aku suka lukis-lukis...

C/o:
Aku....Dia...
Satu cinta yang takkan menyatu...
Dia sudah ke luar negeri...
Aku hanya menyanyi di sini...

Jangan...Pernah...
Lupakan segala kenangan...
Hitam, jadikanlah tauladan....
Manis, jadikanlah hiburan...

Dia berjaya
Aku kecundang, satu mimpi yang tak indah
Berat hati terpaksa lepaskan
Dia pergi ke universiti

Bertahun lalu
Dia kembali, pakai kereta Mercedes
Sudah ada pasangan disisi
Ku hanya senyum walau terguris.....

Klimaks C/o:

Katakanlah kau cinta padaku 2x
Kerna ku masih begitu.....

C/o:

Sampai di sini...
Tamatlah sudah, cerita cinta monyet ku
Doakanlah ku jua bahagia
Suatu tika masa nanti



No comments:

Post a Comment

Bebaskan Aku (in progress)

Ku ingin terbang..... Bebas.... Ke langit.... Yang luas... Bagaikan burung... Terkurung.... Di sangkar..... Termenung.... Mengharapkan simpa...