Wednesday, May 2, 2018

Hebat . Bebas . Syukur

Sejak hubby aku tinggalkan aku
Aku menangis tersedu-sedu
Makan minum pun tak menentu
Berat badan cecah tiga puluh lima kilogram

Kawan aku Nisa kata padaku
Sudah-sudahlah tu, jom ikut aku
Kita tengok monyet joget dalam zoo
Jika itu dapat hiburkan aku


Korus:
Namun itu empat tahun yang lalu
Aku berubah dari sejak itu
Aku pergi ke mana tempat ku mahu
Aku belajar lagi tambah ilmu

Oh oooo.....Oh ooo 2x
Bebaskanlah!
Bebasnya hidupku.....
Hebatnya hidupku.....4x

La la la la... 
Kita nyanyi
Hiburkan hati yang sedih
La la la la...
Cuba lagi
Hiburkan hati yang sedih

Sejak aku sedar dari tidur ku
Aku nekad tanam azam baru 
Aku tak nak jadi macam dahulu
Bagai hidup segan mati tak mahu

Korus:

Sejak setan itu tinggalkan aku
Aku bersyukur Alhamdulillah
Aku akan terus selalu berdoa
Moga-moga ada jodoh yang baru

Lagu & Lirik oleh Kin Aziz


No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...