Monday, March 15, 2010

Kepada Member yang tak Sedar Diri

Semasa ditimpa kesusahan, tiba-tiba aku mendapat member yang mesra alam nak mampus! Tetapi apabila aku yang dalam kesusahan, semua yang mesra alam musnah tiba-tiba. Bagaikan hilang disapu puting beliung.

Adakah ini lumrah manusia yang sebenarnya?
Ya! Semakin aku hampir ke penghujung semester, semakin banyak konflik yang berlaku disekeliling aku. Dengan beberapa perangai member aku yang kebudak-budakan, pensyarah yang semakin sibuk dengan Final, assignment yang semakin berlambak dan tak tentu hala, dan juga gosip-gosip liar yang cuba menjatuhkan airmuka aku.

Hoi! Aku tak cari gaduh dengan sesiapa pun! Kenapa nak naikkan darah aku?
So, kepada sesiapa yang tak puas hati, just face to face la!
Especially kepada orang yang membuat cerita-cerita palsu!

Sekian, TERIMA KASIIIEEH! 

No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...