Friday, March 5, 2010

Aku Nak Tido!

bingit kepala aku...pc aku wat hal...
bingit lagi kepala aku biler fikir tang assignment yang dah berlambak ni....
tambah bingit lagi, budak-budak ni suka wat bising, pukul 2 pagi baru senyap, time tue mata aku lak dah ngantuk,
sem 6 memang mencabar, tak tipu dok, aku mcm nak surrender jer ni....
tapi apabila aku teringatkan bapak aku yang garang......
yang surrender tue cancel je la.....
yang penting aku tamatkan pembelajaran aku ni dengan cara terhormat, Ceh!

hoi! kerja banyak ni......otak aku blur....aku rasa nak tido jap.....
tapi bagaimana?
tido pun tak aman dok! jgn sampai aku masuk wad sakit jiwa. Choi!

ok lah aku tido jap, kul 4 pagi aku bangun....mcm dapat buat je....tapi aku cuba...
jangan tak cayer...aku pantang dicabar.....

Hebat . Bebas . Syukur

Sejak dia tinggalkan aku Aku menangis tak berhenti Makan minum pun tak menentu Berat badan cecah tiga puluh lima kilogram Kawan aku Ni...