Friday, March 12, 2010

Kali ni tak dapat tido lak....

Esok aku nak hantar sumer teaser, launching, follow-up, COMPLETE! kat lecturer aku,
so aku buat keje giler, minum nescafe+milo+oat, memang power la...
power nak gi toilet....
hampir setiap 15 minit, aku kemaruk nak melepaskan sisa toksik.

Huish! jangan tiru apa yang aku buat ni.....habis semua sumber vitamin hilang daripada badan aku ni, tak sempat nak hadam, dah la badan aku ni kecik je, tak cukup zat...
tak cukup tido lak tu....lagipun musim panas sekarang,
biasa la tilam kat rumah sewa mana sama ngan tilam kat rumah mak (mak aku la), tilam kat rumah sewa ni mcm memantulkan panas, Ceh! Wah! mcm fakta sains. Tapi betul! aku selalu berpeluh time tido, berpeluh sampai basah baju aku, mcm lepas jogging. Memang boleh kurus kering la aku.....

Kesimpulan cerita aku, minum susu je la, banyak kebanyakan kebaikannya dan merupakan salah-satu petua tido yang nyenyak.

No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...