Thursday, April 30, 2009

Kisah Diantara Kau Dan Aku

di malam itu
bulan pun turut terharu
melihatkan kau dan aku berpisah akhirnya
tiada ketemu

cinta, bukan lagi milik kita
dan kau sendiri pun mengerti
apa yang telah terjadi
antara kau dan aku

tapi, tiada pernah kusangkakan terjadi
cinta sejati hilang menyepi
kepergianmu tiada kembali
terbiar aku menyendiri

kau berikan segala yang ku perlukan
di dalam alam lena kau di sisi
kau menjelma, dan menghilang, menghantui
jiwa raga yang belum pernah sepi

cinta....kita.....
telah pergi...
tiada.....lagi....
kisah diantara kau dan aku.....

aku impikan mu.......

No comments:

Post a Comment

Bebaskan Aku (in progress)

Ku ingin terbang..... Bebas.... Ke langit.... Yang luas... Bagaikan burung... Terkurung.... Di sangkar..... Termenung.... Mengharapkan simpa...