Saturday, February 12, 2022

I don't think so

Adakah dia tahu
Rasa di hati ku
Adakah dia mahu
Terima cinta ku

Memang malu-malu
Tapi masih mahu
Meluahkan rasa
Yang terbuku

C/o :
Dia... 
Senyum padaku...
Adakah dia...? 
I don't think so

Aku...
Teringat dia... 
Adakah aku...?
I don't think so

Sengaja berlalu
Usik-usik gitu
Tanya itu ini
Buat-buat tak tahu 

Dia pun mengaku
Dia suka aku
Tapi hanya sebagai
Sahabat 

C/o :
Dia... 
Senyum padaku...
Adakah dia...? 
I don't think so

Aku...
Teringat dia... 
Adakah aku...?
I don't think so

Aku dan dirinya
Tiada kimia
Dia suka itu
Aku suka ini

Ku langkah ke kanan
Dia pun ke kiri
Aku dan dirinya
Tak selari

C/o :
Dia... 
Senyum padaku...
Adakah dia...? 
I don't think so

Aku...
Teringat dia... 
Adakah aku...?
I don't think so

No comments:

Post a Comment

Bebaskan Aku (in progress)

Ku ingin terbang..... Bebas.... Ke langit.... Yang luas... Bagaikan burung... Terkurung.... Di sangkar..... Termenung.... Mengharapkan simpa...