Saturday, February 27, 2021

Talipon

Hello semua! 
Hari ini aku bagi tahu
Aku ada beli barang baru
Tenang-tenang jangan cemburu 
Talipon terbaru

Bila aku terleka, tersalah letak 
Ia menghilang, aku mencari 
Aku pun talipon, nombor sendiri 
Ia pun berbunyi, 
Dering dering dering dering 2x

Hello semua! 
Kita semua pakai talipon
Hari-hari guna talipon
Talipon bukan zaman Jepun 
Talipon gaya baru

Bila kita terleka, tersalah letak 
Ia menghilang, kita mencari 
Kita pun talipon, nombor sendiri 
Ia pun berbunyi, 
Dering dering dering dering 2x

Talipon! 
Kita semua pakai talipon
Tangkap gambar dengan talipon
Tengok waktu dengan Talipon!
Jalan-jalan dengan talipon
Instafamous dengan talipon
Talipon terbaru 3x


No comments:

Post a Comment

Bebaskan Aku (in progress)

Ku ingin terbang..... Bebas.... Ke langit.... Yang luas... Bagaikan burung... Terkurung.... Di sangkar..... Termenung.... Mengharapkan simpa...