Tuesday, September 8, 2015

Doa Cari Jodoh

Salam,

Hi Semua! Mesti para pembaca tertanya kenapa aku terbitkan Doa Cari Jodoh ni kan. Oklah, dipendekkan cerita, bulan lepas aku terjumpa kawan lama kat Econsave Senai. Umur dah 30, sama dengan aku, tapi belum kahwin. Dia minta tolong aku carikan jodoh, kebetulan aku ada belajar tang cara-cara nak cari jodoh, dari Internet dan juga beberapa orang kenalan. Orang-orang ni suruh aku amalkan supaya aku dapat jodoh untuk diri aku sendiri, masalahnya aku sendiri belum bersedia.
Berbalik kepada kawan aku yang andartu ni, aku pun ajarkan sedikit sebanyak apa yang aku tahu. Ada macam-macam cara sebenarnya, ikut je la apa yang ada kat bawah ni. Semoga ia membantu, selamat mencuba!

Hebat . Bebas . Syukur

Sejak dia tinggalkan aku Aku menangis tak berhenti Makan minum pun tak menentu Berat badan cecah tiga puluh lima kilogram Kawan aku Ni...