Wednesday, August 26, 2015

Segalanya Untuk Kucing


Kebelakangan ini, dah macam trend aku tengok Kedai Kucing dah mula bersepah, merebak ke seluruh Bandar Johor. Termasuklah satu kedai ni, 80% printing design dalam kedai ni aku buat. Seronok aku buat design untuk kucing-kucing ni. Hari-hari tengok kucing, agak release tension sikitlah. Walaupun aku design, tapi idea bukan aku punya idea. Idea aku semua kena reject, so kalu korang nak kutuk, kutuklah.

Walaubagaimanapun, aku tetap bangga. Dah banyak rupanya, hasil kerja aku masuk surat khabar. Alhamdulillah....


Hebat . Bebas . Syukur

Sejak dia tinggalkan aku Aku menangis tak berhenti Makan minum pun tak menentu Berat badan cecah tiga puluh lima kilogram Kawan aku Ni...