Sunday, May 1, 2011

Selalu Bergaduh Dengan Ibu

Terus-terang, aku selalu gaduh ngan mak. Tetapi aku tidak pernah tahu ia adalah gangguan Syaitan (Saka). Aku difahamkan adalah berdosa besar apabila kita bergaduh dengan ibu bapa. Jadi, Syaitan (sejak azali tugasnya untuk memesongkan aqidah manusia) akan sedaya-upaya mencari jalan untuk membuatkan kita bergaduh dengan ibu bapa kita sendiri. Aku berharap, ilmu ini dapat dikongsi bersama.

Petikan dari Ceramah Ustaz Abdullah Mahmud.
 
Jika ada antara kita yang selalu bergaduh dengan ibu, ada kemungkinan kita diganggu saka.

Antara gangguan saka,
  • Selalu mimpi bayi/budak. Dukung bayi, susu bayi
  • Selalu mimpi jatuh dari tempat tinggi
  • Selalu sakit tulang belakang / tulang belakang bengkok
  • Rasa mengantuk selepas asar.
Saka dipindahkan melalui Kasih sayang / Harta pusaka, walaupun sebiji pinggan / Amalan / Sentuhan.

Symptom terkena saka:
  1. Tak boleh tidur lena tapi bila dekat azan subuh, senang lena.
  2. Bila dah peringkat teruk, di usia tua kita, tgh malam selalu lapar.
  3. Susah nak dapat anak, senang gugur.
  4. Ada rasa kelibat orang lalu.
  5. Yang lagi parah, saka bersetubuh dgn kita, mengandung tapi anak hilang dalam kandungan jadi bila nak beintim, bercakap laa sedikit kerana saka menyerupai suami kita dan dia datang dalam keadaan diam.
Cara hilangkan saka, Zikir “Laillahaillalah” 700,000 sampai habis, insyallah saka akan cair dan keluar dari badan.

No comments:

Post a Comment

Cabut Gigi

Ok, aku baru lepas cabut gigi tadi. Sakit semasa kena suntikan bius. Lepas tu, kebas dan tak rasa apa-apa. Doktor pun buat kerja sambil memb...